داستانهای یک فروشگاه
داستانهای یک فروشگاه

داستانهای یک فروشگاه

مهاجرت(پست ثابت)

  گاهی اوقات خانه ویرانه است سقفش در حال فرو ریختن است دیوارهایش تبله کرده و سوسکها و موشها و موریانه ها از در و دیوارش بالا می رود لوله هایش ترکیده و شیشه های پنجره هایش شکسته و سیفون توالتش هم خراب است! برای همین دست به دامان افتابه شده ای!..ولی بالاخره خانه است! در انجا متولد شده ای کودکی کرده ای بزرگ شده ای از درخت خرمالو باغچه اش میوه خورده ای با پروانه ای نشسته بر بنفشه ها بازی کرده ای و شب هنگام از بوی عطر درخت یاس کنار دیوار مست شده ای برای همین دوستش داری و با همه ویرانه ها و خرابی هایش می سازی.... ولی گاهی اوقات توی خانه راهت نمی دهند! درب خانه را قفل می زنند و می گویند ورود ممنوع! انوقت است که کاری نمی شود کرد باید رفت و خانه ای دیگر برگزید بلاگفا خانه خوبی نبود ولی بالاخره خانه بود که اخرش هم به دست صاحبان بی لیاقتش تعطیل شد پس فعلا اینجا خانه است تا بعد....از همه دوستان می خواهم که اگر اینجا را پیدا کردند اگر دلشان خواست و صلاح دانستند! بقیه دوستان را از تغییر ادرس وبلاگ باخبر کنند و از دوستان عزیزی که در این مدت با ایمیل احوال ما را پرسیدند ممنونم 

پستهای داغی! دارم که تدریجا خواهم نوشت بخصوص سفرنامه مسافرت پر ماجرایی! که داشتم....

 

نظرات 17 + ارسال نظر
نازمهر چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 09:59 http://zendegykhusosy.blog.ir/

چقد دلت خونه
به نظر من دوبار که سرشون داد بزنی یا از حقوقشون کم کنی یا حتی اخراج کنی و دوهفته بعد با واسطه و التماسشون بزاری برگردن درست میشه.
ایرانی جماعت باید زور بالا سرشون باشه محبت سرشون نمیشه.

البته با جمله اخر شما موافق نیستم
میشه داد زد فریاد کشید جریمه کرد اخراج کرد ولی اینها اسانترین راه است
برخورد خشن با افرادی که زیر دست شما هستند به انسان احساس قدرت می دهد وقتی با کسی دعوایت می شود و او را شکست می دهی احساس خوبی به ادم دست می دهد....ولی من از این حس متنفرم گرچه گاهی اوقات همانطور که گفتی برخورد لازم است....

سمیرا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 18:01

فرانسوی اصل خداییش خیلی خوشحال شدم که وبلاگتون رو دیدم، کاشکی بقیه دوستان رو هم پیدا کنم

اقا! اگه چینی هم بود اشکال نداشت!
الهی این بلاگفا به تیر غیب دچار شه!

سمیرا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 17:05

چشم روشنی واسه خونه مبارکی آقا مهرداد یه دست پارچ و لیوان خارجی:

به به! دست شما درد نکنه!
امیدوارم از نوع چک و یا فرانسوی باشه!

سمیرا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 19:35

سلام آقا مهرداد، خدارو شکر دوباره پیداتون کردم

درود بر سمیرا خانم
من هم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما را مجددا می بینم
حالا توی اون کادو چی هست؟ چون می دونید که نمیشه بازش کرد!

عطیه چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 09:06

لیاقتتو نداشتن آقا مهرداد.
نگاه کن من نبودم چقدم پست گذاشتن؛ اونوقت من نگران حرفایی که تو دل شما مونده بودم

به به عطیه خانم دوست قدیمی...
والا هنوز هم خیلی حرف تو دلم مونده! یا نمیشه گفت یا وقت نوشتنش نیست!

نازلی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 11:36 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از طریق یکی از دوستان که وب شما میخوندن با شما اشنا شدم و در وبلاگم ادرس جدید شما گذاشتم تا دوستان شما اگر خواننده وب من بودند راحت شما پیدا کنند

ممنون دوست عزیز
قطعا کمک شما می تواند به پیدا شدن مفقودالاثرها کمک کند!

مهسا چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 16:24

مهرداد خان میدونید چقدر نگران شدم!گفتم حتما این سفری که رفتین دور از جون دیگه برنگشتین،تا اینکه یه ساعت پیش به ذهنم رسید اسم وبلاگو سرچ کنم شاید اسباب کشی کرده باشید، که حدسم درست از آب درومد.ان شالله که خونه پر خیر و برکتی براتون باشه.

ممنون مهساخانم دوست عزیزم
من هم از دیدار دوستان خوب و وفاداری مانند شما خوشحال می شوم
ایشاالله این بلاگفا به زمین گرم بخوره!

جیرجیرک سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 13:29

اما من با همیشه با گوگل کروم نظر میزارم
تا حالا هم نشده به مشکل بربخورم

درسته
با گوگل کروم هم میشه نظر گذاشت ولی کلا بلاگ اسکای یه کم سوسول تشریف دارند!

فاطمه سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 11:07 http://www.sepidehman.blogsky.com

ببین آقا مهرداد انقدربلاگ اسکایو مسخره کردی وگفتی نمی شه توش نظرگذاشت که بهش دچارشدی

مبارکه خونه جدید

بالاخره گذر پوست به دباغ خانه افتاد!
اتفاقا دقیقا یادم هست که نحوه نظر گذاشتن در بلاگ اسکای را من از شما یاد گرفتم!
اینکه باید در بلاگ اسکای با فایرفاکس نظر گذاشت
ممنون فاطمه خانم

جیرجیرک سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:22

سلام و درووووووددد
وای چقدر خوشحالم که پیداتون کردم اون هم در خامه جدید و بلاگ اسکای که بسیار دوستش دارم.
اوایل از غیبت طولانیتون کلافه بودم تا اینکه فهمیدم بلاگفا در حالت تعلیق هست.چندبار به امید خانه نو سرچتون کردم اما نا امید شدم و گفتم نه،این آقا مهرداد عاشق بلاگفا بود و خانه نو تاسیس نمی کند.نمیدونم چرا امشب یهو یادم اومد شما فقط اهل وبلاگین و پیش خودم گفتم با این حساب دست روی دست نمی گذارند که با یه امید دوباره سرچ کردم و الان اینجام.
خیلی خیلی خیلی خوشحالم از بودنتون و خونه جدیدتون.

سلام جیرجیرک!
من هم به دنبال دوستان باوفا مانند شما می گردم و خوشحالم که شما را پیدا کردم

یلدا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:39 http://yaldapaeez.blogsky.com/

خونه ی نو مبارک باشه . خوشحالم از این که بازم می تونم اینجا بخونمتون

من هم خوشحالم که دوستان را مجددا می بینم
ممنون یلدا خانم

زرین شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 13:01 http://zarrinpur.blogsky.com

خانه نو مبارک.منم از خوانندهای خاموش قدیمی هستم.

ممنون دوست خوبم
امیدوارم در این وبلاگ باز هم شما را ببینم ....

رویا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 08:51

سلام
خوشحالم اینجا می بینمتون
منم همشهری شما هستم البته منظورم شهر بلاگفا ...استان بلاگفا ......نامرد جل و پلاسمون رو ریخت وسط کوچه الان نمی دونم بقیه بچه ها چی کار می کنند ؟؟
امیدوارم اینجا هم مثل همیشه شاد و پر انرژی باشید

درود بر شما
ما هم از دیدار دوستان خوشحال می شویم
انشاالله باز هم در خدمت دوستان خواهم بود
ممنون از لطف شما

معرفی وبلاگای خش شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 02:21

سلام
خوش گذشت؟

فقط بلاگ

بلاگ اسکای اکثرمواقع نمیشه کامنت فرستاد تازه نصفشم میخوره...

درود بر شما
عالی بود جای دوستان خالی...
تدریجا که دوستان ما را پیدا کردند سفرنامه اش را خواهم نوشت....
من هم شنیده بودم بلاگ خوبه ولی راستش حس مس کنم بلاگ اسکای محیط روشنفکرانه تری! داره و وبلاگهای قوی در ان هست

ننه صدرا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 13:02

من نمی فهمم چرا مرورگر ادرس جدیدت رو نمیاره
من از ادرسی که برای سوسن گذاشتی تونستم بیام .
بیا پرشین خیلی خوبه
از روی امارگیر می تونی بفهمی چه کسایی از کجا بهت سر میزنن

والا اینجا را هم یهویی زدیم!
اگه این بلاگفای خاک بر سر! تکلیفش معلوم شد یه فکری می کنم
ممنون از لطف شما

ننه صدرا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 12:31

سلام خونه جدید مبارک .
نمی دونم چرا آدرست از وب من باز نشد ولی از وب سوسن باز شد .
کم کم دوستات پیدایت می کنن

درود بر شما
تازه اسباب کشی کردیم می بخشید همه چی نامرتب و به هم ریخته است پنجره ها پرده نداره اب قطعه و چیزی برای پذیرایی تو خونه نداریم!
حتما بلاگ اسکای هم خرابه! ما که سر در نمیاریم!
ممنون که در وبلاگتان ادرس اینجا را اعلام کردید...

سو جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:16 http://susan5951.persianblog.ir

نگرانتون شدیم خانه تومبارک انابدنبودپرشین بلاگ روهم تست می زدین

درود بر شما
والا ما که فعلا سردرگمیم! اینجا را هم همینجوری درست کردیم تا ببینیم چی پیش میاد
ممنون از لطف شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.