داستانهای یک فروشگاه
داستانهای یک فروشگاه

داستانهای یک فروشگاه

طفلی" برد پیت!"

 

 

صحبت در مورد براد پیت و انجیلینا جولی بی فایده است چون همه جهان انها را می شناسند شاید برادپیت جذاب ترین مرد جهان و انجلینا جولی جذابترین زن جهان باشند تا انجاییکه وقتی می خواهند در مورد یک مرد و یا زن جذاب مثالی بزنند مثلا می گویند" فلانی برا خودش برادپیتیه! "در مورد انجلینا جولی هم به همین ترتیب....

ان دو ازدواج کردند و جذاب ترین زوج عالم را شکل دادند اگر خانه انها را در اینترنت ببینید یک کاخ رویایی است هواپیمای شخصی شش بچه که بعضا عکسهای انها را میلیون ها دلار فروخته اند.....شاید اگر کسی می خواست مثالی از یک  زندگی و خانواده رویایی بزند هیچ مثالی بهتر از زوج براد و انجلینا پیدا نمی کرد....

انها قصد جدایی دارند دلیلش را هم نمی دانیم ولی مطلبی خواندم که دلم برای براد پیت با ان همه جذابیت ثروت و معروفیت سوخت! 

انها شش بچه دارند و ظاهر او با انجلینا جولی توافق کرده است که هر وقت خواست بچه هایش را ببیند حتما باید ازمایش خون بدهد که مطمئن شوند که از مواد مخدر و الکل پاک است! انوقت می تواند بچه هایش را ببیند....چه چیزی حقارت امیز تر از اینکه مردی در سن پنجاه و چند سالگی که شور و شوق جوانی رو به افول است و بیشتر از گذشته احتیاج به خانواده و مصاحبت با فرزندانش دارد دارد شش بچه داشته باشد و هر وقت بخواهد انها را ببیند باید ازمایش خون بدهد....

اگر کسی اشتباه کند و راه زندگیش را اشتباه برود ممکن است در کاخ های باشکوه هم ادم بدبختی باشد....

نظرات 9 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 11:06 http://sdra.persianblog.ir

طفلی انجلینا از نگاه من .چون انگار واقعا برد دوست داشت
یه متنی برای من اومد فکر کنم از تهمینه میلانی بود درباره سیر خیانت (بیشتر بانوان) دهه 60 و 50 با ورود به دنیای مجازی به همسرانشون.
اخه در دنیای مجازی ارتباط گیری راحته وکسانی که در زندگی واقعی نمی تونن عرض اندام کنن یا مشکلات عاطفی دارن بسرعت دچارش میشن .البته ربطی نداشت زیاد به پست

گاهی ادمها در دنیای مجازی به دنبال ازادی هایی هستند که هیچ وقت در دنیای مجازی نداشته اند و در ضمن زنانی هستند که هیچ گاه فرصت جوانی کردن و عشق و عاشقی جوانی نداشته اند و در سنین پایین ازدواج کرده اند این تیپ هم بیشتر در صدد عقده گشایی هستند...

سوسن همون سوگل سردرگم سابق دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:13

کلامن دیگه نه ازشنیدن خبرازدواج کسی تعجب می کنم ونه ازشنیدن خبرجدایی انگاری کم کم خانواده داره مفهومش وازدست میده چه اینورچه اونور

متاسفانه جامعه ما نابسامان است از اقتصاد و فرهنگ گرفته تا خانواده ......

آسو دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 13:55

سلام ............................

درووووووووود!

مرمری یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 23:39

باسلام به داداش گلم ، اتفاقا جدایی اینا خیلی فکر منم مشغول کرده ، فک میکنم اینا بعد مدت طولانی باهم بودن چنسالی هستش که بصورت رسمی زن وشوهر شدن ، عصری خونه خواهرم بودم بحث اینا شد با خواهر زاده هام ، هر کسی ی نظری میداد ، از موقعیت مالی گرفته تا زندگی خاصی که هم خودشون هم بچه هاشون دارن، منم گفتم الان که وضعیت اقتصادی بهم ریخته هستش بعد طلاقشون من میرم زن براد پیت میشم تا یکم از این بحران اقتصادی دربیام .........وخیلی حرفای دیگه ......وخیلی خندیدیم

درود به مرمری خانم
والا براد پیت هم فک نکنم دیگه چندان به درد بخوره هم سنش رفته بالا هم الکلی و مفنگی شده!

سونا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 13:45

اول حقوق بجه ها
بجه ها در درجه اول هستن
بسیار روى بجه ها حساس هستن و یه بجه از زمانى که به دنیا میاد از دولت حقوق میکیره
یعنى عملا دولت خرجشو میده

پس اول بچه ها دوم زن ها سوم سگ ها و چهارم مردها!

من که میخوام برم یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:53

جالب است شما از گاه مرد و پدر چیزی را دیدید که من ندیدم. چند بار به حسی که این دو ستاره این روزها دارند فکر کردم. وجود یک حس تلخ در دل انجلینا به ذهنم رسید ... هرچند این دو، حساسات مشترکی با همه انسان ها دارند اما از طرفی فرسنگ ها با نوع زندگی ما و دغدغه های ما فاصله دارند. فقط میدانم هردو قبلا تجربه چنین روزهایی را داشته اند و شاید باز هم تجربه اش کنند!
اما الان یک لحظه به شش بچه فکر کردم. دیدم قضیه دشوارتر است. بچه ها چندسال در رفاه کامل بوده اند و باز هم خواهند بود. چهارتایشان آرزوی خانه و خانواده داشته اند و آن را به دست آورده اند. اما الان با یک تغییر بزرگ در زندگی مواجه شده اند. این روزها چطور به این اتفاقات و تغییرات نگاه می کنند؟ در ذهن و دلشان چه میگذرد؟ آنها خوش تر و شادتر و از نظر روانی سالمتر هستند یا بچه هایی که در خانه ای پر از صفا و صمیمیت، زندگی ساده ای دارند و اعتمادشان به کائنات بر مبنای اعتماد بین پدر و مادرشان، شکل می گیرد؟
موافقم. خدا کند آدم راهش را اشتباه نرود.

البته پیوندها و دلبستگی های خانوادگی انها مثل ما شرقیها نیست و شاید طلاق تاثیر کمتری روی بچه ها داشته باشه ولی در هر حال یک پدر و یا یک مادر نمی تونه بچه هاشو را فراموش کنه ان هم با این شرایط حقارت بار....

بهروز یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:52

مهرداد خان باید خدمتتون یادآوری کنم اون بچه ها، بچه خودشون نیستند بلکه به سرپرستی قبولشون کرده بودند . احتمالا عشق شدید پدر و فرزندی هم بین اونها نیست

فک نکنم فرقی داشته باشه من رفیقی دارم که دختری را از کودکی به فرزندی قبول کرده و البته این فرزند خواندگی از کانالی غیر از بهزیستی بوده که داستانش جالب و مفصل است که اگر فرصت شد جریانش را می نویسم این رفیق ما بسیار ثروتمند هم هست ان بچه تمام زندگی انها است و تا 20 سالگی این مسئله که او فرزند واقعی انها نیست پنهان کردند که این اشتباه بزرگی بود و حالا که فهمیده انها پدرو مادر واقعیش نیستند زندگی را به کام انها تلخ کرده فقط خواستم بگویم که ان زن و شوهر واقعا مثل بچه واقعیشان به او عشق می ورزند....

هاله یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:47

این دیگه نوبرشه حالا انگار فقط اونا بچه دارن به نظرم باید برای آنجلیا دل بسوزونیم که اینقدر فکرش مریضه

ما از واقعیت ماجرا بی خبریم حتما مشکلی بوده که قانون از این تصمیم انجلینا جولی حمایت کرده ظاهرا در یکی از مسافرت ها در هواپیمای شخصیشان براد پیت با یکی از بچه ها بعلت مستی برخورد خشنی داشته که شاید علت این تصمیم قانونی این بوده مضاف بر اینکه در کشورهای غربی قانون از بچه ها و زنان در مقابل خشونت مردان حمایت زیادی می کند....

سونا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 00:59

اینجا مردا بعد از جدایى خیلى به دردسر میفتن واسه دیدن بجه ها
و زنها معمولا هر جى بکن مرد باید ثابت کنه که درسته یا نیست
میکن تو ایران زن حق و حقوق نداره
من قبول دارم ولى فکر میکنم تو ایران کلا در حق انسان بى انصافى میشه و زن و مرد نداره
ولى اینجا هم دلم براى اقایون میسوزه
مثلا اکه زن بکه منو تهدید کرده بلیس به مرد اخطار میده که از فاصله ٢٠٠ مترى به خونه نزدیکتر نشه و یا دورانى که در شرف جدایى هستن این مرد هست که باید خونه رو ترک کنه
من همیشه از دیدن زوجهاى خوشبخت لذت میبرم و وقتى یه زوج در حال جدایى میبینم خیلى ناراحت میشم یاداورى میشه که همیشه باید براى نکهداشتن خوشبختى تلاش کرد

یاد حرف اقایی افتادم که در خارج از کشور زندگی می کرد او می گفت در ان کشوری که من زندگی می کنم اول به حقوق زنان اهمیت داده می شود بعد به حقوق سگها و بعد هم به حقوق مردها!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.